Mallorca

Förut i sommar var vi en vecka på Mallorca. Vi bodde på Alcudia pins precis vid havet strax utanför Alcudia. En underbar vecka med massor av sol, bad, skratt och mat!
 
Lilltroll på balkongen :)
 
 
Vårt hotell upp till höger
 
Efterrättsbuffé :)
 
En pytteliten del av buffén
 
Utsikt från ena restaurangen
 
Ingång till hotellet. Vi bodde i byggnaden till vänster
 
Bad i stora poolen!
 
 
Bad i bebispoolen
 
 Gladskit :)
 
 
 Äter glass :)
 
 Havet i bakgrunden
 
 Lek på hotellrummet :)
 
Hotellrummet. Till vänster står sängen , bakom gardinen är balkongen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Havet ner till höger
 
 Ena restaurangen rakt fram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Barnpoolen
 
Stora poolen
 
Karta över hotellområdet
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så otroligt mysiga bilder. Ni verkar ha haft en underbar semester. :) <3

2015-10-02 @ 14:32:46
URL: http://sandrabergvall.blogg.se
Postat av: Sandra

Tack :) jag har försökt tänka att 7 minuter av min dag för bättre hälsa är ju inte direkt mycket. Men har jag huvudvärk orkar jag inte ens det tyvärr men jag har försökt att sänka kravet på mig själv så att om jag har det så siktar jag på 10.000 steg om dagen istället. :) många bäckar små typ.

2015-10-23 @ 09:09:15
URL: http://sandrabergvall.blogg.se
Postat av: Sandra

älskar verkligen bilderna på dig och emma vid havet, de ustrålar så mycket värme och kärlek. :) <3

2016-06-20 @ 10:37:08
URL: http://sandrabergvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0