Fler bilder!

Den underbara lilla bebisen har somnat innan kl åtta två kvällar i rad nu! Även om jag verkligen tycker om att vara med henne så måste jag erkänna att det är väldigt skönt att hinna ha lite egen tid på kvällarna. De senaste två månaderna har hon (med väldigt få undantag) somnat så sent (efter tio) att jag behövt gå och lägga mig samtidigt som henne. Men ikväll hinner jag alltså till och med sitta vid datorn lite. Härligt! :)
Passar därför på att lägga upp lite fler bilder!
 
Fått smaka vattenmelon :)
 
 
Efter att hon lyckats bita loss en bit blev jag lite rädd att hon skulle sätta i halsen och lade melonen i en (oanvänd) nylonstrumpa istället :)
 
 
 
Strumpan blev dock väldigt äcklig efter ett par gånger trots tvätt så jag köpte en speciell grej som är gjord för att hålla mat istället. Det är i princip som en napp som man kan lägga in små bitar i. Lätt att rengöra och hon kan hålla i den själv!
 
 
Har köpt en matstol som hon faktiskt sitter riktigt bra i redan! Givetvis sitter hon inte långa stunder, men åh så skönt det är att kunna äta utan att behöva ha henne i knät! Hon älskar dessutom att sitta där och slå med sina leksaker :)
 
 
Börjat göra "pfft"-ljud :)
 
 
Åker bärsele med moster som varit på besök i lite drygt två veckor!
 
Hittade en fin bil på rea och var bara tvungen att köpa den :) Den är finare nu med klistermärken på, hade inte hunnit sätta dit dom när kortet togs
 
Glad!
 
Köpte en hoppgunga till henne för ett tag sen, men har inte använt den så mycket. Satte upp den igen nu i helgen och nu tyckte hon att den var superkul! I några minuter iaf :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så fina bilder på en otroligt fin tös. :) Saknar er redan. Men längtar till oktober. :D

2014-07-31 @ 08:16:12
URL: http://sandrabergvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0