God jul, gott nytt år..

.. och kanske glad påsk när jag ändå håller på? :) Tyvärr verkar det ju ta några månader mellan varje inlägg nu för tiden.
Hösten har varit intensiv med skola, praktik och graviditet så tyvärr har det inte hänt så mycket i Vippens liv. Spårkursen avslutades med bravur däremot och eftersom både jag, Vippen och husse tyckte att den var superkul så har vi anmält oss till fortsättningskursen som börjar i april. Vet inte riktigt hur vi löser det med liten bebis, men kursen är på söndagar så i värsta fall får husse och Vippen åka själva. Förhoppningen är dock att även jag och den lilla ska kunna följa med :)
 
 
Över jul åkte vi hem till min familj i jämtland för att få uppleva lite snö. Tyvärr var det mest regn där uppe också (och is), men lite snö hittade vi iallafall och Vippen var överlycklig :) Bilder från veckan kommer, men idag hinner jag tyvärr inte fixa mer. Imorgon är min sista skoldag och därefter går jag på föräldraledighet så förhoppningsvis får jag tid (och ork!) då att fixa mer med bloggen :)
 
 
Carolin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0