Sömn och spårkurs

Eftersom det gått så bra att ha med Emma överallt den här veckan så fick hon igår följa med till köpcentret. Vi var bara där lite drygt en timme och hon var jätteduktig. Blev lite gnällig först så jag bar henne och sen somnade hon direkt jag lade henne i vagnen. När hon sen vaknade var hon hungrig så vi passade på att fika lite medan hon åt. Sen ville hon sitta i famnen så hon kunde titta på allt, väldigt nöjd! Senare på eftermiddagen fick vi besök av Emmas farmor och faster som lekte länge med henne. Resultatet av alla intryck och all lek blev en trött liten bebis som sov 7 timmar och 40 minuter i sträck i natt!! Helt underbart :)

Idag börjar Vippens fortsättningskurs i spår. Tanken var att vi skulle åka allihop, men efter en så här intensiv vecka så tycker jag att Emma behöver en vilodag, ja jag med för den delen :) Så Markus och Vippen åker själva. Första gången någonsin som Vippen ska gå kurs utan mig. Känns lite sorgligt :/ Men det kommer dom fixa galant! Och det blir bra för Vippen att få rolig egentid :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Stora tjejen. Tiden går så fort. :) Härligt med så mycket sammanhängande sömn.

Kommer gå kanon med vippen och kursen idag, som du säger - bra med lite egentid. :) Bra också att kunna dela upp sig även på den fronten, så möjligheten finns i framtiden när det kommer bli aktiviteter för lillan med. :)

2014-04-27 @ 09:28:35
URL: http://sandrabergvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0