7 timmars sömn!

Igår natt sov prinsessan 7 timmar i sträck! Helt underbart, hon är så otroligt duktig! :) Vi har haft min mamma, syster och systers hund på besök hela veckan och i förrgår lyckades hundarna skälla och väcka henne efter tio- tjugo minuter varje gång hon somnat så jag antar att det var därför hon hade lite sömn att ta igen. Förut har hon sovit max fem timmar.
Besöket har för övrigt varit så otroligt roligt både för mig och Emma. Vi har verkligen njutit av att umgås med familjen <3 Min mamma åkte hem igår och min syster med hund åker idag. Vippen har också uppskattat besöket eftersom det inneburit lite längre promenader för honom, men jag tror nog att han kommer vara nöjd när han får vara ensam hund i huset igen :)

Min syster hade med sig en del presenter till lillan och som vanligt var allt i lila eller grönt. Det blev en hel del outfits för Emma att prova, den ena sötare än den andra :)


Lila sparkdräkt och gröna strumpor..



Lila klänning med rosa prickar..


Lila pyjamas, lila haklapp och strumpor med lila hjärtan :)

..och för att ingen ska tro att stora hjärtat är bortglömt så kommer en bild på honom också







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0