1 månad, magknip och mjölkstockning!



Här skulle det komma ett inlägg för att fira att världens härligaste lilla tjej fyller 1 månad idag! Ett glatt inlägg med uppdateringar om hur otroligt duktig hon är. Men.. Sen åkte jag dit på mjölkstockning vilket gör att jag i princip inte får ut nån mjölk alls. Detta har lett till att hon vägrar att ens försöka amma längre och lever därför enbart på ersättning sen några dagar tillbaka. Detta har i sin tur lett till magknip. Riktigt jobbigt magknip som får henne att skrika, skrika och skrika. Ett sånt där hemskt skrik som river sönder hela hjärtat på en. Jag är så otroligt frustrerad, ledsen och förtvivlad över att inte kunna amma henne eftersom jag vet att det skulle lugna henne. Det är verkligen en fruktansvärd känsla att se sitt barn plågas och veta att man har lösningen, men inte kan använda den..
Jag tycker jag har provat allt för att få bort stockningen, men än har inget hjälpt. Ska till bvc imorgon, hoppas dom kan hjälpa..
Det glada inlägget om underbara dottern (hon är underbar även när hon skriker så klart!) får alltså vänta några dagar, men jag bjuder iaf på en bild på sötnosen när hon sover. En nöjd, sovande bebis utan magknip <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0