Underbar höstpromenad!

 
I fredags hade vi självstudier på skolan vilket innebar att jag kunde planera min dag precis som jag ville. Till min stora lycka var det helt UNDERBART väder när jag vaknade så jag tog med mig Vippen ut på en promenad. Hade väl tänkt gå 30-40 minuter, men i det ljuvliga vädret kunde jag bara inte gå in så vi var ute i 1 timme och 40 minuter. Hade kunnat gå hur länge som helst, men tyvärr hade jag massor av saker jag var tvungen att ta tag i hemma.
Vippen som i vanliga fall brukar tröttna på promenaden efter knappt en halvtimme (han börjar då bita mig i hälarna alternativt så lägger han sig ner och blänger på mig) pinnade på hur piggt som helst hela rundan! När vi kom till fälten och han fick vara lös så sprang han, självmant, flera meter ifrån mig :) I vanliga fall när han är lös så går han max 2-3 meter ifrån mig och oftast bakom, men den här gången sprang han säkert nästan 10 meter framför mig och dessutom iväg ut på fälten. Helt underbart att se honom så pigg! Vi har varit till veterinären en gång i veckan de senaste tre veckorna så att han fått traska på treadmillen, vet inte om det kan vara det som redan gett resultat? Blev väldigt glad att se honom så full av energi oavsett anledning :)
 

 
 
 
låångt från matte!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
söt -tunga :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
min favoritbild på min fina underbara älskling <3
 
 
/Carolin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0