Halt..

Japp, Vippen är halt igen :(
Igår förmiddag kom Michaela och labben Iris hit och dagen tillbringades sedan i trädgården. Hundarna lekte en del, men vi var noga med att det inte blev för våldsamt. Jag masserade och stretchade honom också när de lekt färdigt, men tydligen hjälpte inte det. På kvällen, efter några timmars vila så haltade lille skrutt.. Masserade igenom honom ordentligt igen igårkväll och i morse var hältan i princip borta. Ringde ändå veterinären direkt när jag vaknat och fick en tid senare idag, vill kolla upp detta ordentligt igen. Börjar bli riktigt less på att hela tiden oroa mig för att han ska bli halt.. Nånting måste ju vara fel när han blir halt så lätt?? Höfterna, ryggen och armbågarna är friröntgade och inte heller sjukgymnasten hittade något sist, men det måste ju vara NÅT som är konstigt!!??? Nu vill jag verkligen ha svart på vitt VAD det är och HUR vi kan undvika det!! Får han inte leka med större hundar, nej då får dte väl vara så då (tråkigt nog), men då vill jag VETA att det är så! Inte prova mig fram och sen få en halt hund eller förbjuda honom i onödan, han tycker ju att det är så kul!
Nåja, 14.30 är tiden, får se vad dom säger. Är en ny veterinär så hon/han kanske ser nåt som den förra missade

Carolin

Kommentarer
Postat av: Josefine

Men så tråkigt :( Haft liknande problem med min "tanthund" som får ont i ryggen då och då, utan uppenbar anledning. Hoppas ni hittade felet och att det inte var någonting allvarligt

2012-05-27 @ 08:02:27
URL: http://ambraochtetris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0