Trädgårdsjobb!

Idag har jag och Vippen tillbringat ett antal timmar ute i trädgården. Solen hettade riktigt rejält, men tyvärr blåser det som tusan. Målet för idag var iaf att sätta upp mina nya rabattkanter och det lyckades jag rätt bra med. Blev riktigt nöjd :)

Vippen hjälpte så klart till genom att gräva fina gropar i rabatten och springa runt och ruska alla grästovor som jag lyfte bort, världens sötaste lilla hund :)


Före:

 

Efter:

 

 

Före:

 

Efter:

 

 

 

Syns det att Vippen gillar att ta ut sina leksaker i trädgården? :P

 

Just nu laddar vi inför kvällens kurser. Efter det blir det sömn, imorgon jobb och sen är vi lediga i 10 dagar!!! Nästa onsdag kommer pappa och syster hit och hälsar på, det ska bli superkul! :)

Carolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0