Nya kameran

För några veckor sen fick jag en ny kamera i för tidig födelsedagspresent, en olympus xz-1 och jag är riktigt nöjd än så länge!

 

Har varit hemma från jobbet pga magsjuka igår och idag. Idag mådde jag bättre, men vågade ändå inte gå så långt från huset. Vippen var rätt less på att inte få någon promenad så därför roade vi oss en bra stund i trädgården idag. Vippen var väl kanske inte så road av mitt fotograferande, men han fick jaga lite leksaker och rulla sig i gräset så han var ganska nöjd ändå :)
Här kommer lite bilder:

klok vovve med huvudet på sned

 

 

trött

 

 

 

 

Matte speglar sig i det vackraste av ögon

 

Hans avgudade pinne :)

 

 

 

Den stirrande blicken fokuserar på en flygande godis :P

 

 

 

 

 

Apporterar täckbark :)

 

 

-What?

 

Snusläpp :)

 

 

 

Ledsen skrutt..

 

 

 

 

 

 

Fånga godis :)

 

 

 

 

hahahaha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0