Nytt år!

Har nu hunnit en bit in på nya året, men tiden har tyvärr inte räckt till för att skriva om det förrän nu. Som vanligt krävs en liten summering av föregående år samt planer för det nya!

Målen för 2011 var ganska blyga, i princip ville jag gå kurs med Vippen samt ta första rallylydnadstiteln och dte fixade vi ju!
Det vi hann med 2011 var:

  • 2 kurser i tävlingslydnad
  • Hjälpa till att hålla i 2 kurser i rallylydnad
  • Delta på en corgipromenad
  • Tävla inoficiell rallylydnad nybörjarklass med 97poäng samt fortsättningsklass med 71poäng
  • Tävla 3 officiella nybörjarklasser med poängen 98, 93 och 99 och därmed fick vi titeln RLD N!
  • Tävla officiell fortsättningsklass med 98 poäng

Målen för 2012 är:

  • Gå kurs i vallning
  • Gå kurs i tävlingslydnad
  • Fortsätta som hjälpinstruktör/visningshund i rallylydnad
  • Tävla i rally och få titel i fortsättningsklass och avancerad klass
  • Pröva att tävla i mästarklass och förhoppningsvis få titel där också!
  • Delta på gemensamma promenader så jag & Vippen får öva våra sociala sidor :)
  • Bli bättre på att planera träningen så att vi kan göra större framsteg
Det är nog det jag kommer på nu. Finns mycket jag vill göra och som jag drömmer om, men i dagsläget har jag bara jobb fram till mitten av maj och därefter vet jag inte vad som händer. Förhoppsningsvis blir det plugg till hösten och då vet jag ju inte alls vad mitt schema och min ekonomi tillåter mig att göra. Ovanstående känns dock realistiskt och jag vill alltid ha mål som man kan uppnå!

Har tyvärr inga bilder att bjuda på då det regnat och varit mulet i typ 8 veckor i sträck och då är det ju tyvärr inte så roligt att fota.. Men förhoppsningsvis kommer våren snart (eller att det åtminstone slutar regna!) så då jäklar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0