Mallorca!

Ett antal veckor sent kommer här bilderna från sommarens resa till Mallorca. Har väntat på att blogg.se skulle uppdatera så att jag kunde ladda upp alla bilderna samtidigt och ääääntligen hände det!
Så, här kommer lite bilder från vår underbara solvecka :)
 
vårt rum
 
balkongen
 
balkongen by night
 
utsikten, vi bodde nära stranden! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

hotellets pool
 
 
 
jag och markus, ett av de extremt få kort som finns på oss tillsammans :)
 
:)
 
pappa
 
pappa igen
 
paella!
 
så här såg det ut varje dag, en cola till mig och två grande cervezas till markus och pappa :)
 
så här såg det också ut rätt många dagar :)
 
En mallorcansk klassiker Pa amb oli om jag inte minns helt fel. Ljuvligt gott!
 
Mums!
 
Ja, jag saknade min älskling :)
 
 
 
Jag och Markus besökte ett akvarium en av dagarna, de hade bland annat europas största hajbassäng
 
Tänker på denna man varje gång jag lessnar på akvariestädningen på jobbet
 
 
 
anemon
 
sjöhästar och koraller :)
 
Mitt fynd! En gigantisk hundbok på spanska med alla fci-godkända raser :)
 
Ja, det var de bilderna. Av någon konstig anledning så blev det mest fotat från balkongen :)
 
Carolin
 

Kommentarer
Postat av: Sandra- Mamma till två

Vilka UNDERBARA bilder min vän.. :) De hade jag helt missat, det ser fantastiskt ut.
Vad mysigt! =)

2012-09-30 @ 20:13:13
URL: http://sandrabergvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0