Första morgonfrosten

I morse var det frost ute, för första gången i höst (så vitt jag vet iallafall)! Jag är ingen vintermänniska, men frost, snö och lagom kyla gillar jag :) Lille Vipp är välpälsad och bryr sig inte ett dugg om vad det är för väder, men jag tror att även han tyckte att det var lite kul att gå på frusen mark. Frosten i trädgården fick mig sugen på att fotografera lite så här kommer lite bilder på lille skrutt..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Carolin


Kommentarer
Postat av: Micahela

hej !

är vippen en pembroke eller cardigan ? :)



har själv en corgi en pembroke :)

2011-10-28 @ 19:05:28
URL: http://varmblodsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0