Vårt nya hem!

Tjoho!!! Äntligen är allt klart och vi kommer att flytta till radhus om lite drygt en månad! Det är Markus mammas gamla hus vi kommer att bo i (hon flyttar till lägenhet), lite trisst för Markus att "flytta hem" igen, men för mig är det bara ett hus och det är underbart! I framtiden vill vi såklart köpa nåt lite större, med större trädgård och närmare naturen, men för tillfället duger det här alldeles utmärkt!! Vippen kommer äntligen få den trädgård han vill ha och förtjänar! Han kommer kunna ha sin lilla pool att bada i, rabatter att gräva i, skugga att sova i och gräs att busa med sina leksaker på!! Åh vad vi kommer kunna njuuuta av lediga dagar på ett helt annat sätt än vad man (jag!) kan i en lägenhet..
Här kommer lite bilder på vårt nya hem :)

 

Nedervåning! Vi kommer att dela av mellan kök och vardagsrum, antingen med hyllor eller så bygger vi upp en liten vägg

 

Övervåning!

 

 

 

 

 

 

Körsbärsträd!

 

 

Carolin

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad underbart!!! GRATTIS :-D Så glad för eran skull.. längtar efter bilder sen när ni fått inreda =)

Och jag längtar tills jag kan få se IRL hur ni bor :D



Kramar i massor!! Start packing ;)

2011-05-31 @ 09:24:21
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0