En underbar vårdag i skogen..



I helgen hade vi återigen besök av Michaela och lilla Iris, superkul! Vippen var kanske inte lika road som jag var, men det märks att Iris inte är lika valpbitig längre för hon fick faktiskt inte en enda riktig tillsägelse av honom på hela helgen(de var här från lördagkväll till söndag eftermiddag)! Sorgligt nog för lilla Vipp så har hon dock växt om honom nu, 4 månader gammal och hon är redan större både i höjd, längd och vikt! Tråkig tycker lilleman som drömmer om att nångång få vara störst :)

Imorgon börjar både kursen som jag och vippen ska gå och den jag ska hjälpa till att hålla så jag har egentligen inte tid att sitta här och greja. Har papper som måste fixas inför kursen och borde även passa på att sova lite. Några bilder från helgen ska jag dock bjuda på så får vi se om jag orkar lägga upp fler någon annan dag!

/Carolin

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Yasmine

ååh vad ni är fina små knoddar :D

2011-03-09 @ 18:34:59
URL: http://inzoomat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0