Vippen och Iris

Så, nu har vi bott i nya huset i ett par veckor och vi trivs otroligt bra! Tyvärr är det dock fullt upp hela tiden (jag jobbar och när jag inte jobbar så är det tusen kartonger som ska packas upp och fixas med) just nu så jag har inte riktigt hunnit njuta av trädgården och all plats i huset. Men det hinner jag ju senare :) Några bilder på huset har jag inte heller hunnit fixa, men det kommer det med!
Ett par kvällar har jag iaf, tack och lov!, hunnit med besök av bästa Michaela och Iris. Vippen blir alltid överlycklig när han ser dom, men efter ett par minuter önskar han nog att den den busiga labben skulle gå hem så att han kan leka med Michaela i lugn och ro :) I onsdags upptäckte han dessutom ännu en konstig sak med Iris- hon gillar vatten!! Vi fyllde upp Vippens lilla pool för att se om Iris ville bada och ja, det kan man ju säga att hon ville :) Vippen själv låg på ett par meters avstånd med en föraktfull min och tyckte att Iris var riktigt pinsam som kunde bete sig som hon gjorde. Vi människor skrattade dock så vi fick ont i magen åt den lilla toklabben :)

 

 

 

 

 

kasta bollen, snälla Michaela!!

 

 

 

 

 

 

haha, Iris valde faktiskt själv att stoppa huvudet i vattenstrålen

 

 

Michaela försöker få Vippen att hoppa i vattnet. Han ser inte så intresserad ut :)

 

 

 

 

 

 

/Carolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0