RLD N Stock Dog's Candy Man!

Vi fick vår första pokal också!!



99 poäng och en andra plats blev det i lördags och med det så var vår titel fixad!!
Med poängsviten 98, 93 och 99 (av 100) så får jag känna mig rätt nöjd :)

Som jag längtat efter denna dagen! Mitt mål när jag skaffat hund var alltid att ta en titel, tanken var LP1(lydnad), men den drömmen la jag ner ganska snabbt när jag insåg att jag inte tyckte att lydnaden var rolig. Sen bestämde jag mig för SVCH(viltspår), men även det hamnade lite på hyllan när jag insåg hur svårt det är att hitta mark att träna i när man bor mitt i en stad.. Men sen kom rallylydnaden in i mitt liv och äntligen hade vi hittat rätt!! Vi fick vänta ett tag på att sporten skulle bli officiell, men nu, äntligen, äntligen! är titeln vår!! Min älskade, underbara lille vovve lyckades visa hur bra han är och mitt mattehjärta värker av kärlek för denna fantastiska lilla skrutt..

Hinner tyvärr inte lägga upp några bilder eller skriva mer. Vi har flyttat nu och grejar och har oss hela tiden. Fullt upp! Vippen har iaf en trädgård och njuter i fulla drag :)

Carolin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis! :) Shit vad kul, bra jobbat båda två!



//Hanna

Martin och Baloo hälsar också!

2011-07-18 @ 20:01:44
URL: http://www.hannashundar.se
Postat av: Sandra

Grattis!!!! Bra jobbat båda två!



Vad spännande med flytten, allt känns bra so far antar jag? :)

Hörde du hade tajt schema när du kommer hem , tror du vi lyckas klämma in nån timme så vi kan ses?



Kram

2011-07-20 @ 10:01:14
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0