JAAA!!!

I lördags var det dags för vår första officiella tävling i rallylydnad och jag var rätt nervös över hur det skulle gå. Det är ju en sak om det går dåligt på inofficiella tävlingar, men de resultat man får nu kommer ju för alltid att finnas registrerade! Jag hade dock inte behövt oroa mig, världens bästaste Vips gjorde det igen! 98 poäng och en 3e plats av 30!! Åh vad glad jag var och är!! Min duktiga, duktiga ängel! Domarens kommentar var "Jag smälte, helt underbart att se er!", tror ni jag njöt av de orden? O-ja! :)
Ikväll är det dags igen, får se hur det går. Vi håller som bäst på och packar och har oss och det märks att Vippen blir väldigt stressad och orolig och undrar vad som händer. Kan däröfr tänka mig att han inte kommer vara så taggad ikväll, men vi får väl se :)

/Carolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0