Underbara vinterdag!

-10 grader och strålande sol!

 

 

 

 

-men matte jag HÖR nånting där borta, jag vill inte titta på dig nu!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det var ganska kallt :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Försökte ha honom i famnen för att ta kort på oss, men det tog inte många sekunder innan han ålat sig ner :)

 

 

-Oh, en leksak! Den ska jag ha!

 

-Haha! Jag tar den!

 

 

-Men SLÄPP mig!!!

 

 

 

 

/Carolin

(jag vet att iaf en bild är med två gånger, men blogg.se funkar så dåligt idag så jag orkar inte fixa det!)


Kommentarer
Postat av: Michaela

Wee vad fina bilder du har tagit Carro & vippen är super söt.

Älskar de bilderna där hanhar snö på morrhåren & ögonfransarna , han ser ut som en vis äldre herre:)

/ michaela

2011-01-04 @ 14:55:58
URL: http://www.misspaw.blogspot.com
Postat av: Sandra

Men vilka underbara bilder!! :) Riktigt vinterlandskap. Va underbart.



Och du är så fin vännen!! Så roligt att få se dig på några bilder också :)



Kram

2011-01-10 @ 09:12:20
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0