Bilder från senaste halvåret..

Hittade kabeln till telefonen så här kommer lite bilder från typ senaste halvåret :)

Vipp och kusin Yerkes på väg till djuraffären

 

Peppar husse inför Malmö FF:s viktiga match

 

Myser i husses knä

 

myser i sängen

 

Så här gör han när han inte vill gå längre- sätter sig med kopplet i munne och tittar bort, alternativt tittar på mig som om jag vore dum i huvudet :P

 

 

Hans vanliga sovställning :)

 

det regnar :(

 

Den här synen  möts jag ofta av när jag vaknar.. inte jättekul om han är dålig i magen :D

 

har hittat en säck!

 

 

prövar egna metoder med aktiveringsleksaken :)

 

så här ser det ofta ut när jag sitter i soffan och äter :)

 

myys

 

jultomte :)

 

 

 

 

 

 

 

 

sover på mattes arm :)

 

mattes bäbis :)

 

 

Carolin

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0