HÖST!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Händer inte så mycket just nu, samtidigt som det händer massor! Inga tävlingar på minst en månad och träningen går på halvfart, men däremot så har jag fått jobb, i princip bestämt vad jag ska göra de närmsta åren och dessutom ska lillen börja på hunddagis! Jag kommer i princip bara jobba kvällar och helger resten av året, men vi vill ändå ha dagisplats åt honom redan nu för 1.han saknar hundkompisar! 2.vi vill veta att det finns ett ställe där han trivs och kan vara om det krisar nån dag 3.han kommer behöva dagisplats på heltid antagligen från januari och det är extremt skönt att ha det fixat redan nu!
Vi kollade på ett "dagis" (mer typ dagmatte) i fredags och det verkade bra, men jag tror det kan bli för stressigt för vippen då det var mycket barn och folk där.. Dessutom saknades försäkring och avtal vilket jag gärna vill ha! I morgon ska vi dock iväg och kolla på ett annat, jag håller tummarna att det funkar!


Ja förresten- på lördag ska vippen få prova på VALLNING!!! Det är något jag drömt om sedan jag skaffade honom så det kommer bli så otroligt roligt!! Extra roligt då det är rasklubben som ordnat det så vi kommer få se flera (ca 10 tror jag) olika corgis! Markus har införskaffat ett nytt objektiv till kameran, ett som har bättre zoom, så förhoppningsvis blir det några bilder! Jag håller tummarna att det är någon av de andra som ska dit som har en filmkamera (eller iaf en kamera som kan filma...) då vår systemkamera bara kan ta stillbilder.. Lite svårt för Markus att fota med systemkameran och samtidigt filma med den vanliga.. Vi får se hur det går :)


/Carolin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka härliga bilder.

2010-10-18 @ 19:30:11
Postat av: Sandra

Jättehärliga bilder :) Underbara!



Spännande. Tycker de låter jättebra, och smart :) Kommer gå jättebra för lillen på dagis.

Och skönt för dig med jobb. Vart har du fått jobb?



Kram

2010-10-20 @ 16:16:44
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0