Semestervecka 2- Hemma i Halån

Min lilla tokhund har blivit en riktig fisk! Förut har man nästan varit tvungen att tjata på vipsen för att ens få honom att gå i vattnet- nu springer han i full fart så fort han ens vädrar vattnet och sen kastar han sig rakt i! Han vill fortfarande inte simma så långa sträckor i taget, men han cirklar ut från land, går upp och skakar på sig, kastar sig i, simmar några meter, går upp på land, skakar på sig osv osv ända tills man tar med honom bort från vattnet. Jag tycker det är otroligt kul för jag älskar hundar som simmar :) Perfekt för hans ben dessutom att kunna få lite träning utan att anstränga dom så mycket..
Här kommer lite bilder från första kvällen i jämtland

På väg ner mot vår alldeled egna badplats- min snälla bror hade röjt upp vägen lagom tills vi kom hem!

 

Okej, ändrade planer. Tänkte inte på att internet här är lite segare än vad jag är van vid.. Tog ungefär en minut att lägga upp vilden ovan så det blir nog bara en bild till i det här inlägget.. Är bara här en vecka till innan jag åker ner till skåne igen så ni får kanske en bildbomb då istället!

Min lilla bäver :)




Kommentarer
Postat av: yasmine och svea

hehe räven hälsar bävern!

2010-07-21 @ 14:35:25
Postat av: yasmine och svea

hehe räven hälsar bävern!

2010-07-21 @ 14:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0