Fredriksdal

För ca 1½ vecka sen träffades jag, vipsen, yasmine, svea och michaela i helsingborg för en långpromenad.. Vi gick, vi pratade, vi gick och vi pratade och rätt som det var stod vi vid ingången till Fredriksdal! För mina norrländska vänner kan jag berätta att fredriksdal är som jamtli, fast med lite mer blommor :)
Tack vare yasmine kom vi iaf in och gick där i ett par timmar.. tittade på djuren, gick in i de gamla husen, fikade.. Det var en helt underbar dag! Tyvärr blev korten urusla, men det kommer några iaf..

Svea spanar in hönsen, vipsen letar efter deras gooda bajs :)

 

Vips och michaela hälsar på hönan

 

 

 

 

får jag smaka? snääälla

 

titta mamma! En gris!

 

 

 

Carolin

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0