En hund och hans leksaker...

Många gånger har vi fått kommentarer om hur mycket leksaker vippen har. Jag förstår aldrig vad folk menar, han har ju nästan inga alls?! I veckan tog jag och lillen och gick igenom alla för att slänga de som var för trasiga och okej, jag ger mig, han hade visst en del...

 

barnleksaker är perfekta aktiveringsspel

 

tråkvippen valde en tennisboll när jag bad honom välja en sak ur högen :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

en del av vippens samling med saker han hittat på promenaderna :) han äälskar skor och

blir helt överlycklig om han hittar en- självklart får han då ta med den hem! :)

 

 

Carolin


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha :) De var några stycken det ;) Han behöver ett eget lekrum. =P



Btw, har svarat på dina kommentarer i andra bloggen. Ifall du missat de :)



Kram

2010-09-02 @ 08:29:21
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0