Bilder på födelsedagsbarnet

Vi lyckades tyvärr inte få till något firande av skrutten på hans födelsedag (i torsdags?) så han fick ha födelsedag igår istället :)

Den här underbara boken fick Vipsen av Yasmine! Han blev visserligen glad för den, men jag tror ändå att jag och Markus blev gladare! En bok som handlar om en Vips, kan det bli bättre???

 

 

 

 

sen ordnar dom kalas för Vips..

 

 

 

Visst är det en otroligt fin bok? Tusen tack igen Yasmine!!

 

Självklart fick skrutten även paket av oss :)

 

 

 

 

det var en flodhäst- aaaah!!

 

 

en mask!!!

 

en gul sak!!

 

 

och en sak man kan gömma godis i!!

 

 

 

En glad födelsedagsvovve :)

 

Dyra presenter? Njaa.. Summa fyra gosedjur: 44kr! :)

 

/Carolin


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu haglar uppdateringarna minsann ;)



Vilka underbara bilder (som vanligt), och vilken gullig bok :)

Haha vad nöjd han ser ut över sina presenter :) och vilket bra pris för alla gosedjuren =)



Han ser ut att haft det mysigt iaf :)



Kram!

2009-09-07 @ 13:49:36
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack snälla för ditt försök att peppa mig. Det värmer otroligt.

Vet att jag kanske borde vara nöjd. spec med hur jag mått på sistone.. eller mår.

Men jag blir bara så otroligt besviken, att jag missupfattat artikeln nå så grymt och därefter blev uppgiften som den blev också..



Att de skulle gå så, på sista grejjen liksom.

Men men. Det är ju bara att krypa till korset och erkänna.

Och hoppas att allt annat jag gjort inklusive provet på hela kursen överväger..



Usch och fy..

Kram

2009-09-07 @ 20:48:56
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: sofie

Verkar som att födelsedagen blev lyckad!

2009-09-10 @ 08:29:39
URL: http://nogg.se/soel
Postat av: Sandra

Tack.. Den behövdes verkligen nu..

kram

2009-09-13 @ 20:22:49
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0