Världens bästa morbror!?

Jag har blivit tillsagd att Vipsens blogg handlar för mycket om Vipsen och för lite om min morbror, så därför kommer det nu ett inlägg om honom :)
Min superduktiga morbror Tomas har precis genomgått en magsäcksoperation (gastric bypass?) och redan gått ner 15 kilo! Det är så otroligt starkt att våga genomgå en sån operation! Jag hoppas att han är nöjd med resultatet och att allt fortsätter gå bra! 15 kilo är en super-prestation! !

Är du nöjd med inlägget? :)

Förresten Tomas- Köp en kylplatta till din nya bärbara dator så den inte blir överhettad!!

/Carolin

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha!! :-) Vilken kul kommentar ;)



Wow!!! Strongt gjort av honom!

Cred!!



De är alltid bra när man lyckas gått ner, men det där var ju superbra!

2009-11-15 @ 19:10:37
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0