En vecka med mamma!

Jag har ju glömt att berätta att min mamma nyss var här i en hel vecka! En helt underbar vecka!! Vi hade så roligt :)
Vi shoppade, fikade, hon var med på dagiset en dag.. Sen var vi iväg på turridning! Otroligt roligt! Och ännu roligare blev det när det visade sig att min häst var samma häst som jag ridit två terminer på ridskola här nere! Hur stora är oddsen att min gamla ridskolahäst säljs till just det stället dit vi åker på turridning? och att det dessutom blir jag som ska rida henne? Det var otorligt kul att få rida henne på tur, vilken skillnad! På ridskolan var hon trött och less, nu var hon pigg, glad och framåt!
Mammas sista dag här stack vi till Ullared!! Över 7 timmar spenderade vi inne på varuhuset med bara en liten femminuterspaus! Lagom trötta i benen, men superduperglada, var vi när vi till slut åkte hem :) Lite fattig blev man ju dock.. Men tack vare underbar familj som sponsrat med en hel del pengar så gick det bra :)
Nu längtar och väntar jag bara tills nästa gång mamma kan komma ner så vi kan göra om allt.. Min lilla mamma. Världens bästa!!

/Carolin

Kommentarer
Postat av: Sandra

Å va mysigt!! :-) Låter som en jättehärlig vecka!

Vad kul med shopping sådär också.

Haha shit!! 7 timmar!!



Fan ja minns när vi hade problem att få med er in för att fixa examenskläder ;)

Förändring har minsann skett! :)



Kram

2009-11-15 @ 19:07:08
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0