Tack!!

Jag har precis insett en sak.. När man mår dåligt så märker man verkligen vilka som får en att må bättre.. Vilka som finns där.. Vilka man älskar..
Jag vill därför ge ett enormt stort tack till mina föräldrar. Ni är helt underbara och jag älskar er så otroligt mycket! Det finns inga bättre föräldrar än mina..
Jag vill också ge ett superstort tack till mina vänner, ni är underbara ni med! Ett särskilt stort tack till Erica och Sandra för jättesnälla kommentarer.. Ni rörde mig till tårar! Yasmine, tack för att du peppar mig varje dag på jobbet!
Och Markus.. Du är bara bäst, tack för att du finns..

Tack!!..
Ni betyder allt för mig!

/Carolin

Kommentarer
Postat av: Erica

Det är du som ska ha tack! Om du bara visste hur otroligt mycket du betyder för mig! Det kommer du alltid göra..

2009-05-24 @ 15:51:14
Postat av: Sandra

Inget att tacka för min älskade vän!!!

Jag är så glad och tacksam för att du är min vän.. Du är en renhjärtad person, snäll och helt enkelt fantastisk!!



Som sagt, är glad att jag är din vän!!

Du betyder <´3



Finns alltid för dig!!

Är bara ett samtal bort!!



KRAMA

2009-05-24 @ 19:57:56
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0