VÅR!!!

Det är vår!! Det är vår!!!

Dagen i bilder:






Tussilago!!!

Bilder på vår balkong för att visa hur stor den är:





Vipsen på vår nya pall som markus köpte idag (den är vit så just nu är den täckt med en filt. Lite trisst om vipsen gör den svart redan första dagen..)


Mina plantor!


Mitt Hemköp


Där bortanför bor jag


Står på Klostergården(stadsdel)  och väntar medan Markus hämtar ut ett paket. På tre minuter hinner vi se fyra alkisar.. Shit vilket vidrigt ställe


kul med stenar!


Kommando "stretcha"


Kommando "sitt fint"












HUSSE!!!






Vår! Vår! Vår! Jag älskar VÅR!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

ÅÅ vilka härliga vårbilder :) Haha ganska knäppt/roligt att ni har vår nu men här är de vinter ännu, några landskap ifrån ;)

Men tack för de fina bilderna, då kan man njuta lite av våren genom dig ;)

2009-03-16 @ 08:27:36
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

åååh så mysigt!! vill också ha vår!!

2009-03-16 @ 21:01:42
Postat av: yasmine

Otroligt vackra blommor. Det är vår, det är vår!!

2009-03-16 @ 22:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0