Midsommarhelgen

Midsommarhelgen har varit helt underbar! Bortsett från lillens öra..
Helgen kändes som om den var flera veckor lång och jag hann verkligen med att vila upp mig. Jättehärligt!
På midsommarafton åkte vi iväg med lillen till skogen. Han fick springa lös massor, skutta runt i flexi, leka, bada och slutligen gå ett blodspår. Jättekul!
Efter det så åkte vi hem till Markus syster och grillade. Eller, ja, vi skulle grilla, men Markus lyckades inte tända grillen :) Vi stekte köttet istället och det blev lika gott det! Till efterrätt hade jag gjort daimparfait- jag ÄLSKAR den!!

Midsommardagen bestod också av många timmar i skogen med Vipsen. Även då fick han gå ett blodspår. Han är så duktig!

Sen vet jag inte om det hänt så mycket mer.. Förutom att jag har TRÄNAT!! JAG!! Jag fick en tränings-dvd av Yasmine (som hon fått i ett flingpaket) och det var SÅ kul!! Body combat heter det, nåt liknande som bodypump skulle jag tro. Man ska göra en massa olika boxningsrörelser- slag och sparkar mest. Musiken är otroligt peppande och coachen är underbar att lyssna och se på! Programmet är ca 10-12 minuter långt och både lördag och söndag körde jag det två gånger. Jag vill inte sluta! :) Jag hoppas verkligen att jag fortsätter känna så här, det vore ju perfekt om jag kunde komma igång med nåt som även ger muskler och tränar magen istället för enbart promenader som motion..


Det här är inte samma som jag har(varken musik eller person)
,men det är samma "företag"(Les Mills) och typ samma rörelser :)












hööögt gräs


såna här trevliga saker hittade vi i skogen..






rullar sig i härligt bajs :)


spårar i högt gräs :)





Carolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0