Jag hittade USB-kabeln!

Haha, kolla så duktig jag är Sandra, TVÅ uppdateringar samma dag :)

Här kommer först några bilder från vår promenad i dimman förra helgen. Det enda man såg var en vit vägg..







och så bilderna på lägenheten:


kokvrån




vardagsrummet






dörren in till hobbyrummet




det stökiga hobbyrummet :P


Hallen

Kom på att jag glömt fota sovrummet och badrummet så jag får bjuda på några fler bilder på Vipsen istället :)

Får jag presentera Vipsen- den morotsätande hunden:

















Appropå morötter så kan jag ju tipsa om mat som passar otroligt bra till rårivna sådana: Köttfärsfrestelse-> Potatisgratäng(strimlad potatis) med köttfärs! Vi fick det i grundskolan och jag har börjat göra det hemma nu de senaste åren, det är verkligen suveränt gott! Idag prövade jag att göra köttfärssås istället för bara stekt köttfärs. Den står i ugnen just nu så jag kan inte tala om hur det blev, men jag tror nog att det kommer bli smaskens. Speciellt med massor av saftiga, finrivna morötter till  :)

/Carolin


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha take it easy now.. ja kan bli chockad ju! ;) retas lite haha.. Wow vilka häftiga bilder på dimman.. "inspiration!" :D Va fin lägenheten är!! :) Duktig du är! Blommor, hobbyrum och lagar recept hit o dit!!Hejja hejja :D

hihi han e ju för söt , barry älskade också morötter :)

Kram

2009-01-18 @ 20:41:14
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: yasmine

hehe vad farlig vips ser ut i dimman. en spökhund;P

2009-01-19 @ 20:12:46
URL: http://sveaochjag.blogg.se/
Postat av: Din syster

Vaaad fiiint! Jag vill också flytta!!!! :(



Vipsen ser helt psycho ut på tror det var den andra morotsbilden! :) Nitis tackar för kaninen som stannade kvar... genom en tragisk olycka är den tyvärr numera blind på båda ögonen.

2009-01-19 @ 20:54:14
URL: http://tjugovita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0