Vilka är det här?



Nu är jag hemma igen från norr för att tillbringa de sista  dagarna(bara en kvar nu..) av min semester. Har en del bilder och en del text att lägga ut, men har inte riktigt ron att göra det nu så det får bli sen :)
Bilden ovan hittade jag bakom ett annat foto i en ram som jag tog med mig ner. Tänkte att jag skulle lägga upp den här och sen ringa pappa och be honom gå in och kolla. Antagligen är det hans mormor och morfar.. Vi får väl se vad han säger :)

Jag återkommer som sagt med fler inlägg senare i helgen!

/Carolin

Uppdatering: Det var pappas mormor och morfar- Olga och Helmer! Så nu vet ni det :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

=) hehe va bra att du kom till klarhet i de :)

Hoppas du haft en underbar semester nudå vännen. o att du känner dig laddad för jobbet denna vecka. :)



Många kramar från norr.

2009-08-03 @ 20:29:15
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

=) de där resterande inläggen dröjde visst till kommande helg ;) retas :)

2009-08-04 @ 19:03:12
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack snälla.. De värmde gott. Tack för att du lämnade dina tankar i en kommentar :) Dom värmer som sagt.

Ja =) den får allt röra sig jämt o bra :) så man slipper oroa sig.



Ja, de är slitsamt. Känner mig som en klago.... ja jag vet inte vad.

Men, de känns som att de är ända sättet att härda ut typ.. :(

Jag hoppas verkligen de blir bättre snart. (men de ser ju inte vidare ljust ut)

Kram!

2009-08-04 @ 20:42:57
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0