Semesterrapport!


Vipsen hittade nåt roligt i skogen :)


Sommarfrukost- tekaka med skinka och jordgubbskräm med mjölk :)


myser i "morfars" säng :)


på promenad med min brorsdotter Ronja


haha, titta så stor han ser ut! Min lilla skrutt :)


Den obligatoriska nötkroken- min favoritkaka


pappas fina pool-nåt strul med nån vattenledning har fått honom att gräva ett gigantiskt hål bakom huset


Vipsen slappar i skottkärran :) eller förlåt, "wullebö'" som dom säger på skånska :)


Jag och Sofie åkte in till stan för en riktig tjejdag. Otroligt roligt! Tack Sofie! Det är sånt jag saknar när jag bor här nere.. Nån att gå på stan med.. Kolla på kläder, fika, prata.. Fikat var för övrigt väldigt gott :)


Vipsen fick gå lös i princip hela tiden, även på byvägen. Väldigt bra för mitt självförtroende att se att det faktiskt funkar! Han var så duktig!


Vipsen slappar bland leksakerna :) Ett av flertalet besök hemma hos Sandra.. Jag var lite orolig först hur det skulle gå med vipsen och Sandras son, men det var inga problem alls! De hälsade på varandra och sen brydde sig ingen av dom. Vipsen sov så lugnt och lät oss tjejer pladdra ifred :) Världens bästa kompisar har jag, underbart att sitta och prata, skoja och skratta.. Synd bara att ni alla bor så långt bort..


sover i sängen..


badar i lillösjön




Björnhårsvägen


med sin älskade boll.. Eller är det Nitis boll kanske.. Just då var den iaf Vipsens :)


MacDonalds i Umeå! Här tillbringade jag och Erica en del väldigt roliga stunder.. och en del jobbiga.. Den del morgnar när vi inte orkade gå till skolan.. en del eftermiddagar när vi inte orkade laga mat.. många kvällar när vi skulle gå på bio.. Många minnen!
Hur jag lyckats få ett kort på den? Jag var en dag i Umeå! Pappa skulle upp och köpa en bil så jag och skrutten hängde på för att träffa mina gamla gymnasiekompisar. Vi tog en fika på stan och sen gick vi runt och pratade.. Det var verkligen jätteroligt! Jag och Rebecka pratade hund i flera timmar :) Vipsen skötte sig alldeles utmärkt och gick i sitt slaka koppel trots folk, hundar, duvor, marknadsstånd, gatumusikanter.. Han är duktig min lille skrutt :)


Flygbusshållplatsen i Umeå.. Här stod jag när jag såg Markus för första gången för 4½ år sedan..


Vipsen och Raija på promenad


jag provade på hur det är att vara blond.. Det var okej första veckan, men igår lessnade jag och färgade det mörkt :)


after eight-tårta, bland det godaste jag vet..


Inte speciellt bra bild, men ändock ett bildbevis på att Vipsen och Ericas hund Sazoo kan gå bredvid varandra :)


ligger i gräset utanför Biltema och väntar på husse och morfar :)

nu får det tyvärr räcka för den här gången, jag har mååånga bilder kvar, men jag har mycket annat jag ska hinna med ikväll innan det är sovdags. Jag ska försöka uppdatera veckan som kommer :)

/Carolin

Kommentarer
Postat av: Sandra

va fint du gjort och skrivit om din semester :) man fick verkligen en känsla och en aning om hur härligt du haft det :)



Haha chockad blev ja dock över bilderna från mig.. Haha när fasen tog du fram kameran människ?! :) du är visst snabb som en iller du =)



Saknar dig redan!!



Kramen

2009-08-10 @ 19:39:49
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0