Semesterrapport del 2!

Ja, jag vet att jag är långsam :)
Jag orkar dessutom inte sitta och kolla igenom helt vilka bilder jag redan publicerat så vissa kanske ni redan har sett..


en av alla underbara promenad längs "vägavisan"




har hittat en pinne :)


besvärligt att balansera på stenarna :)




full fart :)




Det är en groda där matte!


där bor mamma :)


busar med Raija :)








Raija busar :)


Badar nere på "sann"
















letar efter "mormor" och Raija som gömt sig :)


Hoppa upp på gatstenar byts ut mot stubbar när man har semester :)


Vipsen The Trädvältare :)


simmar nedanför Sven Nordins :)














pappa fiskar
















Vipsen med min brorsdotter Ronja








översvämning :)






springer snabbt :)




Systers hund Nitis spårar för första gången- jätteduktig!
Nitis är för övrigt Vipsens absoluta hatobjekt.. Nästan iaf..
Det är den enda hunden hittills som han verkligen inte funkar med..


det duktiga nosarbetet syns lite bättre på den här bilden :)


Uppe på Vågsberget.. Utsikten är underbar.. Man kan se hela Lien, Trefoten, halva Halån och så bortåt Näset med flera byar jag inte vet namnet på..




där bor min mormor


där bor pappa..


mobbo, mamma och markus beundrar utsikten














haha, det ser ut som om han är fastspikad på trädet :)


där uppe var vi :)


Millas Nitis är ingen liten hund :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0