Internet är seeegt

Internet är ruskigt segt så vi får se hur långt jag orkar skriva..
Veckan som gått har varit rätt händelselös.. Jobb, jobb, jobb och så kurs och träning.. Hur det gick i onsdags vet ni redan så jag kan ju dra lite snabbt om torsdagen. På torsdagar går vi ju freestylekurs och det är otroligt roligt! Den kursen hålls inomhus och det är en gigantisk skillnad på Vipsens beteende. I inomhushallen så går han bara på luftvittring från de andra hundarna och från den är det jättelätt att bryta honom jämfört med när han låser sig vid markdoft..
I torsdags gick vi igenom läxan (snurra, spinn, 8an och runt) och så började vi träna in nya: ben(runt ett ben), slalom, hopp över ben, hopp genom armar och rulla runt. Rulla runt och slalom kan han redan, men de andra fick vi börja träna på, otroligt roligt! Roligast tyckte nog Vipsen att "hopp genom armar" var. Då satt jag på golvet och höll ut armarna medan markus skötte klickern och godiset :)

Prövade lägga in en bild nu, men det totalvägrar internetet att göra så då struntar jag i det här. Det är inte kul att skriva en massa text utan bilder!

Får väl se när internet vill fungera på riktigt igen.. Återkommer då

/Carolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0