SKRUTTEN FYLLER 1 ÅR IDAG!!!!

Ja, idag fyller han ett år.. 1 år! Kan ni förstå hur stor han har blivit? Min lilla skrutt.. Jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är över att ha honom i mitt liv.. Han ger mig så otroligt mycket glädje och kärlek.. Världens bästa hund..

8 veckor.. första bilden på underverket...



9 veckor...


10 veckor.. första dagen hemma


10 veckor.. första slappandet på skrivbordet


10 veckor- smakar mandarin för första gången


11 veckor- tokig!



12 veckor.. på väg hem från första veterinärbesöket


12 veckor.. ryms fortfarande på lilla kudden


12 veckor, första(okej, andra) besöket i Sankt Hans backar


3½ månad, juldagen, första gången i norrland


4 månader, första träffen med Assar och Tyra


5 månader, första utställningen


6 månader, första gången på agilitybanan..


7 månader, har börjat åka rutschkana..


8 månader, äter melon för första gången


9 månader, simmar för första gången...


10 månader, träffar en fisk för första gången...


11 månader, har börjat träna fot...


1 år, apporterar vantar..

Det viktigaste i mitt liv.. Det bästa som finns.. Min älskade, underbara lilla klump..




Kommentarer
Postat av: svea och yasmine

stort grattis Vips!:D vad snabbt du växer upp:D:D

2008-09-03 @ 23:25:40
URL: http://sveaochjag.blogg.se/
Postat av: sandra

Grattis på din dag vipsen!! Goknul!! =) o ja förstår att du är mattes lilla älskling.. ;)

2008-09-03 @ 23:34:17
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0