Han vände från en hare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JA!!!!!! Vi var (som vanligt) i Sankt Hans backar idag och gick med Vipsen (i spöregnet). För ovanlighetens skull så hade vi honom lös utan långlinan då vi bestämt att nu jäklar måste vi träna "på riktigt". Vi gick i godan ro med Vipsen en bit framför då det plötsligt hoppade upp en hare framför honom. Både jag och Markus hoppade till och skrek "Nej!", "Hit!" samtidigt. Vad gjorde Vipsen?? Han VÄNDE och sprang med full fart till oss!!!! Vi bara skrek av lycka, sprang iväg så Vipsen fick jaga oss, kastade leksaken och flera nävar godis samtidigt som vi med världens gladaste röst talade om för lillen hur OTROLIGT duktig han var!!! Shit vilken lycka!!! Vi gick på små moln resten av promenaden :D
Jag har inte laddat in bilderna från promenaden än så ni får nöja er med några som jag fört över från mobilen. Kvalitén är väl inget vidare, men det syns ju iaf att det är Vipsen :)


Väntar på bussen efter jobbet


Tillsammans med Chili på dagispromenad


Sover på tåget


Leker med pinne


Yasmine och Svea efter tävlingen som gav Svea hennes Lp1!!


Plaskar


Svea attackerar :P


Tillsammans med Saika och Pysen




I parken


Pysen, Saika och Vipsen visar upp sina regntäcken


På tågstationen





Kommentarer
Postat av: yasmine

vilka söta bilder:D hehe gillar speciellt bilden på min kamphund som attackerar;P och sjukt söt filmer på vips, tänk att de varit så små, det är sjukt!

2008-10-07 @ 16:14:21
URL: http://sveaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0