Mer bilder från norrland!


Vipsen ligger i garaget och väntar medan vi fixar hästarna i stallet


Syster och mamma rider


Jag fick bära mammas ridspö, Vipsen tyckte att det var jättekul :)


Årets gran! Vi har nog aldrig haft en så lätt julgransletning som den i år. Min morbror berättade att någon kapat och lämnat en gran i ett dike en bit härifrån. Den åkte vi och tog :P Den är väl inte direkt vacker (typ den fulaste någonsin), men vi slapp ju pulsa i snö :D


Hahahahahahaha, men den är ju personlig iaf :P


Världens vackraste by... och vy.. och hund :)




Titta han flyger!
















Öppnar julklapp från mormor




Mums! Ett tuggben!




Släpp ut mig matte!!!!


Mina och pappas paket


Haha, han ser så menlös ut :)


Öppnar paket från moster- Klövjeväskor! :)


Nitis- mosters hund

































Det går så ruskigt långsamt så nu orkar jag inget mer! Det kommer fler bilder så småningom :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så otroligt vackra bilder, haha när han "flyger"- vilket häftigt kort.. :) och alla naturbilder :D du har verkligen en talang för att fota :D

Man kan bara säga- vackra,underbara norrland!! =)

God fortsättning, hoppas julen blev bra :D

2008-12-25 @ 18:13:25
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: SysterYster

Otroligt snygg bild på din hunds kusin. :P Du kunde ha fått en bättre av mig. ;) AHA! Tennisbollen! Bildbevis! Den är BORTA!!!

2008-12-29 @ 21:29:41
URL: http://tjugovita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0