Sankt Hans backar

image91

Imorse trotsade vi spöregnet och begav oss till Sankt Hans backar. Vilket område! Jättestort grönt område med massor av kullar där lillen kunde springa och leka! Tack och lov var det nästan inga människor alls ute och lillen var jätteduktig på att ignorera de som var där. Dit kommer vi verkligen att åka igen! Helt perfekt ställe att träna inkallning på. Vi gjorde några övningar där markus fick springa iväg, jag ropade nej och försökte kalla tillbaka vipsen till mig istället. Gick kanon! Antagligen berodde det rätt mycket på att jag hade skinkbitar i min ficka och Markus bara hade torrfoder :) Prövade samma övning då han(Vipsen alltså, inte Markus) sprang efter kråkor och det fungerade faktiskt då med! Wee :)
Tyvärr blev inte bilderna så bra pga vädret och fotograferna, men håll till godo ändå :)

image93
Gissa vem som har de supersnygga stövlarna? Det är faktiskt inte jag..

image94
Oops, en bild på MIG!!!

image95
Vipsen spanar över sina domäner..

image96
Ser ni hur blött det är?

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hahaha! Jag trodde verkligen att det var du med stövlarna!! xD
Jäkla tråkigt med sånt pissväder i december, och grönt till jul. Men det är ju bra att Vipsen inte är som Rajja...eller Freja -_- :D

2007-12-11 @ 11:37:34
Postat av: Monika och Atlas

Vilken rolig sida! Jätteroligt att läsa....

2007-12-14 @ 07:43:31
Postat av: SysterYster

Fin mössa.

2007-12-20 @ 11:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0