Lillens första diplom!

image78

Igår var sista tillfället på valpkursen, tyvärr. Det känns riktigt tråkigt, jag hade gärna gått minst lika många gånger till, men men.. Det var ingen träning igår utan mest prat. Vi började med en tipsrunda som alla skulle gå. Vi fick dock inte hjälpas åt eller gå i grupp så det blev lååång väntan innan vi äntligen fick gå(vi var nummer 13 av 15). Det var dock väldigt bra passivitetsträning för lillen. Själva tipsrundan var inte direkt svår, det var en fråga jag var osäker på, men den kunde Markus tack och lov.. Efter tipsrundan var det prat och korvgrillning. Vi fick även fylla i anmälan om man ville gå fler kurser, jag anmälde mig och lillen till Allmänlydnad 1. Bara att hoppas och hålla tummarna att vi kommer med! Efter all korvätning och liknande var det prisutdelning på tipsrundan. Kan ni gissa vem, som en av tre, hade alla rätt?? Oh yes, MOI!!! :D Lillen fick en påse hundgodis som pris, det tyckte han var jättekul.. Fast jag tycker nog att matte och husse kunde fått pris också, det var ju vi som var duktiga :)
Nu ska jag bara försöka hitta ett bra ställe att spara diplomet på, förhoppningsvis kommer det bli mååånga diplom under hans liv så det måste vara ett smart ställe där man kan fylla på med fler.. Får klura lite på det.. Kanske det bästa vore att rama in det och sätta upp det på väggen? Vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0