Tävling till helgen

Till helgen blir det tävling! Verkar inte som att man får nån startlista eller nåt utan får nöja sig med pm'et som de lagt ut på hemsidan. Lite trisst, jag är en sån nyfiken person så jag vill alltid veta vilka andra som ska tävla. Kan ju vara bra också att veta ungefär hur lång tid tävlingen kommer ta också. Tack och lov så har de iallafall lagt nybörjasklassen sist, de ska nämligen ha gemensam prisutdelning när alla klasser är klara. Jag hade blivit tokig av att starta först och sne få vänta flera, flera timmar till prisutdelningen! Usch, sånt är bland det värsta jag vet. De andra tävlingarna har haft prisutdelning efter varje avslutad klass- otroligt mycket bättre!
Jag drömde två drömmar om tävlingen i natt. Först drömde jag att det gick uruselt och vi fick 37 poäng. Sen drömde jag att vi fick 98 poäng (två från fullt), men de räckte ändå bara till en fjärdeplats och priset vi fick var en BITS (eller bit?) till en borrmaskin! Usch så besviken jag blev... Jag hoppas på bättre pris om vi hamnar på pallen i verkligheten :)

/Carolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0