När matte är borta..

Då ligger man här och väntar och vaktar tills hon kommer tillbaka. Det finns inte tid att göra något annat, förutom att kanske gå och tigga mat när någon äter.

Då måste man ligga här och vakta så man hör när hon kommer hem. Jag är lite ledsen
när hon inte är hemma.. Inget annat finns det tid för, förutom att kanske gå och tigga
mat om det finns.




Hittade en boll och en pinne innan idag, det blev mycket att bära så jag la
dom i min rullkärra som jag stal från ett dagis!




Har även hunnit stå och se cool ut i solen med tungan utsträckt åt förbipasserande.

Och då har inte ens halva dan gått!

Kommentarer
Postat av: Yasmine och Svea

Stackars Vips, vad har husse tvingat dig att göra?!? Skänt att matte är hemma igen!:D

2010-04-06 @ 16:25:06
Postat av: Sandra

Gulligt!! =)

2010-04-10 @ 10:25:31
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0