SEMESTER- sista delen!


Vipsen med sin stora pinne som han bar hem från lägdan! Det var inte lätt för honom, men han Skulle absolut ha den så till slut fick han med sig den :)




åska- om ni tittar noga så ser ni blixten, nästan mitt i bilden




Vipsen, jag och mamma går en av de vackraste promenadvägar som existerar


Full fart på inkallningen!
















Jag, mamma och Vipsen badar:

Vackra Halån..
































Vipsen och Ebba


Raija


Ebba och Vipsen

Ja, därmed var alla semesterbilder publicerade! Om jag får tid någon dag så ska jag även med ord beskriva semestern, men under tiden får ni nöja er med bilderna :)

/Carolin




Kommentarer
Postat av: Erica

Lika vackra bilder även denna gång :) Ser verkligen helmysigt ut!

2008-08-11 @ 08:40:16
Postat av: Sandra

underbara bilder!! =) miss you already ;)

2008-08-11 @ 20:09:53
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: sandra

tack så mkt =) ja jag blev riktigt nöjd ja med.. ler synd att du e så långt bort, annars hade du fått en bit tårta ;)

Kram

2008-08-19 @ 22:21:25
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0