Några nya bilder på monstret (och lite annat)

Min skrutt är mitt inne i (ännu) en slyngelperiod nu. Han som alltid gått superbra i kopplet har visst glömt bort det helt nu. Även inkallningen är lite mer "hmm, ska bara lukta lite här först".. Blä! Otroligt glad att vi börjar kurs nästa vecka(imorgon!), ska bli så kul! Visst kan jag träna hemma själv, men jag blir mycket mer motiverad när jag går kurs :)


Vipsen på promenad med sin dagiskompis Fanny


Vipsen och Pysen(nej, Pysen och Fanny är inte samma hund, men samma ras dock :P)


Pysen, Vipsen och Fanny






tränar fot


haha, han vet verkligen hur man ser arg ut...


men nya kompisen Saika
















Mitt nyfixade hår! Så otroooligt nöjd!!! :)
(och ja, jag får publicera såna bilder på vipsens blogg!)




uppletande


Fånga vanten..




Såg det här igår på promenaden.. Det väckte så otroligt många minnen så här nedan följer lite bilder från min (och sofies) Nya Zeeland resa:
(ni som redan tvingats se bilderna kan sluta titta nu och skriva kommentar direkt :) )


Vi är på väg upp...


Ja.. det är faktiskt jag... Jag har hoppat fallskärm.. Så otroligt häftigt..


Tack Sofie för att du övertalade mig!


Auckland sett från Mount Eden


Här bodde vi.. ett dygn.. aldrig mer


kiwi!


samhället på andra sidan vattnet från Paihia.. vill ni veta namnet får ni fråga Sofie :)


Pipi Patch! Boendet i Paihia


delfiner!




sandboarding






glass!


Rotorua




Franz Josef- regnskogen slutar där glaciären tar vid..


Lake Hawea

Ja.. Det var några bilder från vår resa.. Snart två år sedan nu, men det känns som minst tio år.. Någon gång i mitt liv ska jag tillbaka dit.. Drömma kan man ju iaf...

/Carolin







Kommentarer
Postat av: Erica

grön av avund :P

2008-08-31 @ 15:22:14
Postat av: sandra

otroligt vackra bilder, på allt!! =) va härligt ni måste haft det utomlands =) och vad fint ditt hår blev, jättesnyggt!!! =)

Kramar

2008-09-01 @ 07:53:33
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: yasmine

blir så sjukt sugen på att hoppa bunjygump när jag ser de bilderna. grön av avund jag med:D

2008-09-01 @ 19:09:42
URL: http://sveaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0